iran flag

دیدار اعضای کمیسون تقسیم اسناد دفاتر اسناد رسمی شهرستان مشهد با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان

دیدار اعضای کمیسون تقسیم اسناد دفاتر اسناد رسمی شهرستان مشهد با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان
مدیر کل ثبت اسناد و املاک در دیدار با اعضای دفتر کمیسیون تقسیم اسناد دولتی شهرستان مشهد مقدس بر ضرورت تقسیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک صبح امروز ، اعضای دفتر کمیسیون تقسیم اسناد دولتی شهرستان مشهد وابسته به کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که معاون اسناد و تعدادی از روسای ستادی این اداره کل نیز حضور داشتند “محمد حسن بهادر”مدیر کل بر ضرورت انکارناپذیر تقسیم اسناد بین دفاتر سطح استان تاکید کرد و گفت در سال گذشته قریب 3 درصد از دفاتر اسناد رسمی مشهد ماهانه زیر 70 میلیون ریال درآمد ناخالص داشته اند که باید جهت تقویت بنیه مالی آنان اسناد بیشتری ارجاع گردد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک افزود : سامانه الکترونیکی تقسیم اسناد دولتی از تاریخ پنجم اسفندماه سال 1396 در استان خراسان رضوی راه اندازی شد و تا این تاریخ تعداد 23 هزار و 80 سند از انواع قطعی ، رهنی ، فروش اقساطی و غیره در رابطه با ادارات و بانکهای دولتی و بعضاً خصوصی بین 338 دفتر اسناد رسمی در مشهد توزیع شده و بطور متوسط با توجه به گزارش گیری از سامانه مذکور بهره هر دفترخانه از این تقسیم مبلغ 292 میلیون و 690 هزار ریال بوده است.
بهادر در ادامه تصریح کرد تاکنون از دفتر کمیسیون تقسیم اسناد دولتی حمایت کردم و ادامه حمایت خود را به شفاف سازی درتقسیم اسناد و پرهیز از اختلافات صنفی و بداخلاقی های در فضای مجازی موکول کرد. وی ادامه داد اخیراً در خصوص تقسیم اسناد بانک های خصوصی نیز مکاتباتی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان شده است و بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه به شرط همکاری و همراهی اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران قول مساعد داد.
این مقام مسئول خاطرنشان کردبرای پایان دادن به اختلافات سلیقه ای در این مهم باید با ارتقای سامانه الکترونیکی اسناد تقسیم عادلانه انجام شود .
مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان این را هم گفت در صورتیکه گزارشی مبنی بر تخلفات عدم رعایت مصوبات کمیسیون تقسیم اسناد دولتی به اداره کل واصل شود بدون هیچ گونه مماشاتی با متخلفین برخورد خواهد شد و به شروع بازرسی های فوق العاده با ابلاغ اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل درمعیت اعضای دفتر کمیسیون درسال جاری تاکید نمود.
در ابتدای این جلسه اعضای این دفتر به ارائه گزارش از عملکرد کمسیون پرداختند و نظرات و دیدگاهای خود را جهت اجرای عدالت در تقسیم اسناد دولتی بیان کردند.
✒️دفتر کمیسیون تقسیم اسناد مشهد✒️

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.