iran flag

چهارمین دوره ی انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک چهارمین دوره ی انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران صبح روز جمعه سیزدهم تیر ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) در مشهد مقدس برگزار شد .
محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان این انتخابات پس از مراسم تجلیل از عوامل نظارتی و اجرایی بیان داشت: متاسفانه به لحاظ شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز مرکز استان استقبال خوبی از انتخابات این دوره نگردیده و از 515 سردفتر و 494 دفتریار شاغل و واجد شرایط رای دادن. 217 سردفتر و 101 دفتریار به ترتیب معادل 42 و 20 درصد در انتخابات دوره ی چهارم کانون سردفتران و دفتریاران استان مشارکت نمودند. وی افزود با تلاش هیات نظارت و سایر عوامل اجرایی و با ارزیابی های بعمل آمده این دوره از انتخابات در نهایت دقت و آرامش و بدون هرگونه حاشیه ای انجام گردید و نتایج این مشارکت و آرای ماخوذه نیز بلافاصله پس از پایان رای گیری با استفاده از ظرفیت های موجود اطلاع رسانی گردید. بهادر خاطر نشان کرد پس از انتشار رسمی سومین اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات دوره چهارم کانون معترضین به نتایج می توانند ظرف 3 روز اعتراض کتبی خود را به دبیرخانه آن هیات منعکس نموده و هیات مذکور نیز حداکثرظرف یک هفته به اعتراضات واصله رسیدگی نماید. مدیر کل ثبت اسناد واملاک در پایان ابراز امیدواری کرد با پیشنهاد کانون های استانی و با ارتقاء و توسعه سامانه الکترونیکی ثبت اسناد در آینده نزدیک بتوان انتخابات کانون های سردفتری سراسر کشور از طریق بستر سامانه مذکور بصورت الکترونیکی برگزار گردد تا مشارکت حداکثری را حاصل نماید.
به موجب بند 58 و 59 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب سال 1354 کانون دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و از نظر نظارت تابع وزارت دادگستری خواهد بود و به وسیله هیات مدیره ای مرکب از 7 عضو اصلی شامل 5 سردفتر و 2 دفتریار و 3 عضو علی البدل اداره می شود .
⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜️

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.