iran flag

برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی بانوان به مناسبت ششم دی ماه 1400

⭕️ آغاز جشنواره ورزشی بزرگداشت شش دیماه در استان خراسان رضوی در ۴ رشته دارت، تنیس، فوتسال و طناب کشی

❇️ جشنواره ورزشی بزرگداشت ششم دی روز جمعه سوم دی ماه با برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی ویژه بانوان در استان خراسان رضوی آغاز شد.

❇️ این دوره از مسابقات با حضور ۲۶ ورزشکار و در محل سالن تخصصی دارت استان برگزار شد و در انتها با اهدای لوح، جام قهرمانی، مدال و جوایز از نفرات اول تا چهارم (سوم مشترک) مسابقات دارت و نیز گروه قهرمان مسابقات طناب کشی با حضور اعضای هیات مدیره استان تقدیر بعمل آمد.

❇️ در چند روز آینده و در ادامه ی جشنواره ، مسابقات فوتسال و تنیس روی میز آقایان با حضور تیم های مطرح از سایر ادارات استان برگزار خواهد شد.

❇️ این جشنواره ورزشی به همت کمیته رفاهی، ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی در ۴ رشته ورزشی برگزار می شود.

مسابقات دارت و طناب کشی بانوان  در مورخ 1400/10/03 ساعت 9 صبح در خانه دارت خراسان رضوی واقع در میدان تختی مشهد برگزار گردید در ادامه  ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی طی ایراد سخنانی از استقبال همکاران تقدیر وتشکر نمودند و ابراز امیدواری نمودند که در دوره چهارم کانون به طور مستمر فعالیتهای ورزشی صورت پذیرد و همچنین از زحمات عوامل برگزار کننده تقدیر و تشکر نمودند و طی مراسمی به نفرات برتر مسابقات جوایز و لوح یاد بود اهدا شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.