iran flag

مراسم اختتامیه و فینال مسابقات فوتسال گرامی داشت روز دفاتر اسناد رسمی ششم دی ماه 1400

مراسم اختتامیه و فینال مسابقات فوتسال گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی (شش دی) با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی، برگزار شد.
فینال مسابقات گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی (شش دی) بین تیم های “کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی” و “آستان قدس رضوی” با حضور  آقای نخعی مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی و هیات همراه ، آقای محمدی رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره کانون برگزار شد.
بنابراین گزارش ، در پایان بازی فینال با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم آستان قدس به پایان رسید و تیم کانون علی رغم درخشش و تلاش بازیکنان و مربیان نتوانست در برابر تیم قوی آستان قدس به برتری دست یابد و تیم آستان قدس رضوی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد .
در پایان مراسم اختتامیه ،آقای  نخعی ضمن تبریک به تیم برنده از مسولین برگزاری این مسابقات از آقایان  توکلی و نصیری مقدم تشکر و هدف این مسابقات را ایجاد فضایی دوستانه بین ادارات به منظور رفع مشکلات و دغدغه های موجود خواند و محمدی نیز با بیان این نکته که ورزش مانعی برای کژی ها و سستی ها است گفت میتوان از فرصت های بوجود آمده در فضاهای ورزشی به منظور ایجاد وفاق و اتحاد استفاده کرد. در انتها پس از تقدیر از بازیکن اخلاق ، توزیع مدال و اهدای کاپ، توسط مسئولین حاضر ، برگزار گردید.
⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.