iran flag

دیدار برخی از اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی با مدیر کل محترم دارایی

در تاریخ بیست و نهم بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ برخی از اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی با مدیر کل محترم دارایی جناب آقای مریدی و معاونین دیدار کردند. در این جلسه مشکلات سامانه‌ای در ارتباط با املاک زراعی و مسایل اخیر در خصوص مالیات شغلی سال ۱۴۰۱ و تراکنش‌های دستگاه‌های پوز مستقر در دفاتر اسناد رسمی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مریدی مدیرکل دارایی اظهار داشت: از دفاتر اسناد رسمی بجهت همکاری در صدور گواهی ماده ۱۸۷ ق.م.م سپاسگزاریم. از مجموع ۱۰۷ هزار پاسخ استعلام دارایی در سال گذشته در مشهد، ۹۴ هزار مورد توسط دفاتر اسناد رسمی صادر گردیده است. دفاتر اسناد ضمن اینکه همکار ما هستند به جهت شفافیت درآمد در زمره مودیان خوب ما قرار دارند. وی در ادامه گفت: ملاک در وصول مالیات شغلی سردفتران و دفتریاران فقط حق التحریر اعلامی دفاتر اسناد است و تفسیرهای دیگر قابل قبول نیست.
در همین راستا غلامپور رئیس کانون به این مطلب اشاره کرد که راهبرد کانون خراسان رضوی حسن تعامل با همه ادارات دولتی و به خصوص اداره دارایی است. لذا تقاضا دارم مراتب رضایت خود را از دفاتر اسناد رسمی به مدیران و کارکنان تحت امر خود اعلام بفرمایید، چرا که گاهی برخی از مسئولین و کارکنان و بازرسان دارایی دفاتر را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜️

🌐 سایت
📱 ایتا
📱 سروش
📱 تلگرام
📱 اینستاگرام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.