iran flag

اصلاح بند 6 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسنادرسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد(ثبت آنی) نقل از سایت کانون مرکز.

اصلاحیه بند 6 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسنادرسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این اصلاحیه درخصوص دستور مقرر در ماده 6 دستورالعمل مذکور صادر شده و چنین است:

«در مورد دستور مقرر در ماده 6 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسنادرسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی)، تنظیم و تحویل سند مورد تقاضای متعاقدین و اصحاب سند در سامانه ثبت الکترونیک اسناد(ثبت آنی) نیاز به پرداخت حق الثبت و حق التحریر جدید نیست و سردفتران اسناد رسمی مکلف هستند با درج شماره و مشخصات فیش قبلی مربوط، نسبت به تنظیم و تحویل سند در سامانه مذکور اقدام کنند.»

بدون نظر
  1. وحید جوانشیر افشار - سردفتر 126 مشهد می گوید

    تکلیف شماره ثبت دفتری که به آن سند اختصاص یافته چه میشود آیا برای سند جدیدی که از سیستم ثبت آنی میگریم باید شماره جدید در دفتر جاری اختصاص دهیم . اصلا چه لزومی داشت که اسنادی که از قبل ثبت دفتر شده را هم شامل این بخشنامه کنیم . تکلیف بایگانی سند چه میشود . در هر صورت سندی که باطل میشود شماره ردیف دفتر جاری دارد. در بایگانی بابت آن شماره باطل شده چه کار کنیم . امان از دست این قبیل بخشنامه های کارشناسی نشده

  2. ناشناس می گوید

    بنــــــده آنــــــی که در بنــــــده آنــــــی

  3. صاحبنظر می گوید

    فقط هر روز همینطور پشت سر هم بند تولید کنید درست است که زندانی آن بندها سردفتران هستند اما فکر زندانبان هم هستید

  4. ناشناس می گوید

    وقتی در زمان جنگ برخی سران … اقدام به ورود یکسری تلفنهای بیسیم با آپشنهای زیاد (ولی فانتزی) کرده بودند به ارتش ماموریت تست آنها را برای جنگ داده بودند که البته میبایست در شرایط و آب و هوای سخت امتحان میشد و زمان میبرد. سران … اعلام فرمودند که آقا ما زحمت کشیدیم و این وسایل جالب را آورده ایم زود تاییدش بفرمایید دیگر (و البته همه رد شدند) حالا هم باید به همکاران محترم عرض کنیم که آقایان زحمت کشیده اند و طرح داده اند و نرم افزار تولید کرده اند شما چه کار دارید به مشکلات و … خودتان یک جوری مسائل را حل کرده و فقط پیام تشکر و تبریک باد بفرستید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.