iran flag

شروع بکار کانون در محل جدید

 

ظل توجهات حضرت حق و عنایات امام رئوف حضرت رضا (علیه السلام) و به همت هیئت مدیره محل کانون خریداری و از روز شنبه 20/7/92  در محل جدید آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی میباشد.

آدرس: بلوار کلاهدوز نبش کلاهدوز 1/20 (نبش ابوسعیدابولخیر) پلاک 110

تلفنهای تماس و فاکس  8459004 و 8459005 — 0511

بدون نظر
  1. یک سردفتر می گوید

    مبارک است انشاءاله من هم بتوانم برای دفترم یک مکان خریداری کنم البته در صد سال دوم زندگی

  2. کاتب بالعدل می گوید

    ما که نفهمیدیم منظور از آنی در ثبت آنی چیست شما دوستان اگر فهمیدید به ما هم بگویید فعلا که با توجه به کندی سرعت و مشکل اینترنت و تنظیم سند تا ساعت ۱۲ شب و جنگ اعصاب با مشتری و نداشتن زندگی نرمال و غیره بهتر است بگوییم ثبت فانی .

  3. سردفترنظام قدیم می گوید

    احسنت بشما دستتان دردنکنه حرکت خردمندانه ای بود بنده یعنوان یک سردفتر قدیمی که سالیان سال درانتظار یک همچین حرکتی بودم بسیار خوشحال شدم ازهیت مدیره کانون خراسان وهیت مدیره کانون مرکز کمال تشکر رادارم

  4. سردفتراینا می گوید

    ازتلاش تمام کسانی که صادقانه درهیت مدیره زحمت می کشندتشکرمی نمایم.به امیدروزهای بهتر

    تلاشتان پویا.صداقتتان جاوید.امیدتان پاینده

  5. حسین ف می گوید

    ضمن تبریک وخسته نباشید به امید پیشرفتهای بیشتر

  6. محمد قرایی می گوید

    از زحمات دکتر پنجتنی بسیار متشکریم امیدواریم مانند همیشه در تمام کارهایی که به ایشان محول می شود موفق باشند. از طرف دوستداران شما.

  7. سامانه نگر می گوید

    خریدساختمان خیلی خوب است ولی دوستان فکرنمی کنید کانون خراسان با این عظمت مشهد وامام رضاباید وجودی نشان داده و دربرابر این همه اتهاماتی که سازمان ثبت به سران دفاتر واردمی کند وسامانه تحمیلی ثبت تحمیلی وتاخیری را بصورت غیر قانونی به ما تکلیف کرده باید واکنشی قانونی نشان بدهید مگرنه کانون تهران اطلاعیه داد شماحتی حاضرنشدید حمایت کنید.

  8. ناشناس می گوید

    مکان جدید بر تمام همکاران مبارک بادا . دوست عزیزی که از اتهامات اداره ثبت به سردفتران شکایت نموده اید شما حتما همکار قانون مداری هستید اما بدانید تخلفات زیادی متاسفانه متاسفانه متاسفانه توسط برخی همکاران صورت گرفته است که اصلا در شان حرفه سردفتری نیست. ثبت آنی با تمام مشکلاتی که دارد یک مزیت دارد و آن اینکه دیگر ارباب رجوع نمی تواند بگوید امضاء ما را بگیر بعد اوراق و دفتر را پر کن … بله این مطلب را بنده بارها و بارها از ارباب رجوع شنیده ام و این دلیل محکمی است بر اینکه ارباب رجوع قبلا در دفترخانه ای دیگر این تجربه را داشته است .

  9. پنجتنی سردفتر 49 می گوید

    سلام
    اینک که به لطف خدای متعال محل کانون تهیه شده نوبت همت همکاران پیش کسوتهاو عزیزانی که توان خاصی برای بدوش کشیدن بخشی از مشکلات صنف در خود احساس می کنند میرسد تنها با مشارکت و حمایت همکاران از هیئت مدیره کانون محقق میشود

  10. پنجتنی سردفتر 49 می گوید

    سلام
    همکاران عزیزی که مایلند میتوانند مقاله نقل وانتقال وسایل نقلیه موتوری وسایر مقالاتم را در سایت تخصصی حقوقی سید محسن پنجتنی مطالعه فرمایند

  11. همكار می گوید

    ای کاش با این همه هزینه حداقل انجام برخی از کارها به این کانون واگذار شود تا دیگر در صفوف نوبت انتظار برای امور مربوطه مانند اخذ وام هزینه های بیمه و غیره همکاران معطل نشوند.

  12. از ایوان طلا می گوید

    تبریک عرض میکنم به تمام همکاران که آرزوی دیرینه محقق شد وخسته نباشیذ میگم به هیت مدیره دستتون دردنکنه حالا نوبت تقسیم اسناده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.