iran flag

مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی در برنامه تلویزیونی یادداشت سیمای استان گفت : حفظ روحیه بسیجی در کشور لازم و ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه و انتقال به نسل های بعدی ضرورت دارد

غلامرضا رحمتی زاده که همزمان با هفته بسیج میهمان برنامه یادداشت سیمای خراسان رضوی بود با بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان در شرایط سخت جنگ تحمیلی گفت : امنیت و آسایش امروز جامعه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت های جانبازان و آزادگان و رزمندگان است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عدالت افزود تلاش در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی بموقع به مردم پیروی از خون پاک شهیدان است .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با یادآوری خاطرات خود از عملیات والفجر 3 و فتح منطقه کله قندی در مناطق غرب کشور در سال 1362 گفت : ارتفاعات کله قندی به دلیل اشراف بر جاده ایلام به مهران و نیز شهر مهران در منطقه از حساسیت بالایی برخوردار بود و رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 3 که بیش از 10 روز به طول انجامید این ارتفاعات را با وجود سنگرهای مستحکم و تجهیزات سنگین دشمن فتح نمودند و سرهنگ جاسم ، یکی از بستگان صدام را که برای سرکشی در کله قندی حضور داشت به همراه تعداد زیادی از نیروهای دشمن را اسیر کردند .

رحمتی زاده در بخش دیگری از خاطرات جنگ گفت در پایان جنگ و عهد شکنی دشمنان ، حضور منسجم و سازمان یافته بسیج در عملیات مرصاد و اعزام به مناطق جنگی غرب و جنوب و غلبه بر آن گویای حفظ آمادگی بسیج مردمی بود و افزود حضور اخیر پنجاه هزار نفر فرمانده بسیجی کشور در کمتر از 48 ساعت در مصلای تهران و دیدار با مقام معظم رهبری حکایت از آمادگی نیروهای بسیجی در دفاع از مرز های میهن اسلامی دارد .

جانشین شورای مشورتی پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت حفظ روحیه بسیج در کشور لازم است و ترویج فرهنگ و تفکر  بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل های بعدی ضرورت دارد .

 وی در پایان سخنان خود حضور بسیجیان در حلقه های صالحین ، بسیج سازندگی ،مسایل علمی و پژوهشی ، فرهنگی ورزشی و کمک به مردم در مناطق محروم و آمادگی حضور در بحران ها را نمونه هایی از وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح کشور بیان نمود .

بدون نظر
  1. محبی می گوید

    جناب اقای رحمتی کاش در یک فراخوان بسیجیان و جانبازان دوران دفاع مقدس را از میان کارکنان دفاتر اسناد رسمی نیز شناسایی میکردید .

  2. سردفتر می گوید

    درود برمدیرکل بسیجی

  3. همکار می گوید

    جناب مدیر کل یک حرکت بسیجی دیگر برای جمع آوری سردفتران متخلف
    یاعلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.