iran flag

قابل توجه کلیه رسانه ها و پایگاه های خبری که اخبار حوزه دفاتر اسناد رسمی را منتشر می نمایند.


در پی انتشار خبری درباره یکی از اعضای دولت یازدهم که ریاست یک دفتر ثبت و اسناد را برعهده دارد و هر روز هنگام ظهر مجبور است یکی دو ساعت دولت را ترک و به دفترخانه خود برود و اسناد موجود را امضا و مجددا به دولت برگردد؛ معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، توضیحاتی را برای مشرق ارسال کرد.


 


عرش نیوز :



توضیحات ارسالی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بدین شرح است:

مدیرمسؤول سایت مشرق‌نیوز
با سلام

در پاسخ به مطالب سراسر کذب و بی‌اساس آن سایت در تاریخ 22 آذر 1392 (کد خبر 270450) جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:

دفترخانه مورد اشاره بعد از صدور حکم معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده با ابلاغ معذوریت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با کفالت اداره می‌شود و مسؤولیت امضاء و تنظیم و ثبت اسناد در مدت معذوریت با کفیل مربوطه می‌باشد.

از بعد اخلاقی و حرفه‌ای رسانه‌ای انتظار می‌رود در تنظیم و انتشار اخبار، صرفاً به شنیده‌ها و روایت‌ها اکتفاء نکرده و با بررسی و تأمل بیشتر اخبار بر روی تلکس خبری آن سایت قرار گیرد.

یادآور می‌شود همه ما خود را پیرو دینی می‌دانیم که در آن ارزش آبروی مؤمن از خونش بالاتر است.


روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری




http://arshnews.ir/vdccs1qse2bqmm8.ala2.html

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    ای بابا ! بچه که زدن نداره ! اینها کی حرف راست زدند که این بار دومشون باشه؟ فقط ما از سایر مسائل ممکنه که بیخبر باشیم و عکس العمل نشون ندیم اما وقتی به حوزه کاری خودمون میرسه (که از اون باخبریم) میفهمیم که مطالبشون کذبه و بازارگرمی ؟!.

  2. محمدرضا اصلانی می گوید

    متاسفانه تمام اینها به جهت مبارزه با عدل یعنی قرار داشتن هر شخص در جای خویش است آیا بهتر از سردفتری که در زمینه امور زنان صاحب قلم میباشد کسی را سراغ دارند که تا این حد بخل وکینه ورزی می کنند

  3. ناشناس می گوید

    واقعا افت داره
    رسانه نباید گفت بلکه نخود هر آش
    بیچاره ما که وقت می زاریم برای مطالعه و پیگری اخبار و جراید در مورد حرفه خودمون که هر خبر شنیدیم بی اساس غیر کارشناسی و در یک کلام برای پر کردن ستون خدا به دادمون برسه اینا امین ما هستن

  4. صاحب نظر می گوید

    بر دروغگویی تو همین بس که هرچه بشنوی بازگویی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.