iran flag

تغییر محل سکونت خود را به سرعت ثبت کنید

 معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور از شهروندان خواست برای به روز کردن نشانی و ثبت تغییر نشانی خود در پایگاه اطلاعات جمعیت به سرعت اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ،محسن کرمی گفت : بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شده‌اند خدمات خود را برای متقاضیان به نشانی کدپستی قید شده در کارت شناسایی ملی و پایگاه اطلاعات جمعیت کشور ارسال کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان باید ضمن ثبت نشانی خود در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در صورت تغییر محل سکونت، نشانی جدید خود را در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور www.sabteahval.ir ثبت کنند.

وی بر دقت ، سرعت و تسهیل خدمت رسانی به مردم ، پیش بردن ثبت احوال به سمت نوین سازی و ایجاد امکانات و ابزارهایی برای مردم برای تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

کرمی با بیان اینکه درحال رفتن به سوی دولت الکترونیک هستیم گفت: یازده خدمت الکترونیکی در پورتال سازمان ثبت احوال کشور به مردم ارائه می‌شود که در جهت حذف تدریجی مراجعه حضوری مردم به ادارات است.

وی افزود: برای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال شهروندان بخشی از فعالیت های ثبت احوال به بخش غیردولتی و دفاتر پیشخوان واگذار شده است.

معاون امور اسناد هویتی با بیان اینکه از بهمن ماه دیگر کارت های ملی کاغذی چاپ نمی‌شود ، گفت: از 22 بهمن کارت ملی هوشمند صادر می‌شود.

کرمی همچنین به فعالیتهای فرهنگی این حوزه همچون ایجاد گنجینه اسناد هویتی مفاخر و مشاهیر و برگزاری همایش‌هایی همچون همایش مهندسی نام‌گزینی اشاره کرد.

سازمان ثبت احوال به منظور سهولت در ثبت تغییر نشانی ، سامانه ثبت تغییر نشانی را در سایت سازمان ثبت احوال کشور ایجاد کرده و دسترسی به این سامانه با ورود به سایت سازمان ثبت احوال و انتخاب بردار اعلام تغییر نشانی که در قسمت چپ صفحه مانیتور قابل ملاحظه است ، فراهم می شود

http://tnews.ir/عصر-ایران/541B21298342.html#

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.