بسم الله النور
در پی قطع مکرر ارتباط دستگاه کارتخوان (POS) قرار داده شده توسط شرکت سامان پرداخت در دفاتر اسناد رسمی ، در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه ی این هفته که باعث بروز مشکلات فراوان برای مردم و دفاتر اسناد رسمی شده بود ، "بنچاق" طی تماسی با ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران ، اقدامات انجام شده ی کانون را جویا شد .
آقای محمدرضا دشتی اردکانی در پاسخ فرمودند ، گرچه اینجانب بعنوان سردفتر ، مصائب و مشکلات موجود در دفترخانه ها را به خوبی درک می کنم ، اما نظر به مسئولیت خطیری که به عنوان رییس کانون سردفتران و دفتریاران به دوش من است ، طی روزهای گذشته با جناب آقای مهندس نصرالله جهانگرد "معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فن آوری اطلاعات و رییس سازمان فن آوری اطلاعات ایران" و جناب آقای مهندس برات قنبری "معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و عضو سابق هیات مدیره ی بانک ملی ایران" و جناب آقای دکتر احمد تویسرکانی "معاون قوه ی قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" و جناب آقای مهندس سید ولی الله فاطمی اردکانی " عضو هیات مدیره و رییس فن آوری اطلاعات بانک ملی ایران" و جناب آقای هاشم کارگر "مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" تماس گرفته و ضمن انتقال شرح کاملی از مشکلات به وجود آمده توسط بانک سامان و عدم پاسخگویی و بی احترامی و برخورد نامناسب و بعضاٌ توهین آمیز شرکت پشتیبان (شرکت سامان پرداخت ) از ایشان تقاضا کردم بانک سامان را حتی در صورتی که قول اصلاح عملکرد خود را بدهد ، از گردونه ی پرداخت دفاتر اسناد رسمی خارج نمایند و به جای آن از بانک دیگری که با احساس مسئولیت و پشتیبانی مناسب ، قادر به پوشش کامل و بلادرنگ و بی وقفه ی دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور باشد ، استفاده نمایند .
ریاست کانون سردفتران و دفتریاران با تأکید بر عدم صلاحیت شرکت سامان پرداخت ، به عنوان حلقه ی واسط در پرداخت های دفاتر اسناد رسمی ، اظهار داشتند : با قول مساعد مسئولین ، این مشکل به زودی و برای همیشه حل خواهد شد .
"بنچاق" ضمن تشکر و قدردانی از تلاش بی وقفه ی ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران ، محوریت کانون سردفتران و دفتریاران را در هر اقدامی توسط همکاران ، شرط لازم و ضروری می داند .
http://www.bonchaagh.ir/listnews/detail/4061/%D8%B1-!
درصوص قسمت آخر اظهار نظر مذکور می بایست توجه همکاران سراسر کشور را به این نکته معطوف دارم که کانون مرکز در خصوص بیمه و بازنشستگی و….. چه گلی بر سر همکاران زده که حال مدعی محوریت باشد.
ضمن آنکه آیا همیشه در همه موارد باید کارد به استخوان برسد تا قدمی در راه حل مشکل برداشته شود
باسلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات:
وقت آن رسیده که با استفاده از رمز دوم کارت و از طریق سایت صدور سند و مستقیم هزینه های اسناد را پرداخت کرد و برای همیشه از شر کارتخوان راحت شد
بسیارجای تاسف است هرروز به بهانه ای درکاردفترخانه ها اختلال ایجادمی کنندواقعاچرا؟
سلام
همکاران تا زمانی که موضوع حل نشده و چند ماهی نگذشته باور نکنید که موضوع حل شده .به قول همشهری های من “هر وقت خوردی بگو شکر”
اگر امکانش هست و موضوع خاصی در میان نیست میشه بنچاق کمی توضیح بده تشکرشان از بابت چیست….!؟
ماکه از ریاست کانون تهران و خراسان بخاطر حل مشکل ۱-بیمه ۲-بازنشستگی ۳-دارایی و…….. در آخر سیستم پوز و سایر گرفتاریهای سردفتران و دفتریاران متتششککرییمم…!
با سلام
همه این حرفها و تلاشها صحیح الان باید چکار کنیم؟؟؟؟؟
جواب مردم رو چی بدیم؟؟؟ میشه چهار روز فقط عذرخواهی کرد؟؟میشه با این اوضاح و احوال خراب کارو بار دفاتر، منتظر موند تا معجزه شه ؟؟؟؟ هزینه ها و پرداخت دارایی و …رو چکار کنیم؟؟؟؟ بابا یه راهکاری بزارید توی اینجور مواقع بشه ازش استفاده کرد!!!!
خوب هفت هشت ده روزه که پوز قعطه ولی این همه عکس اون بالا چکار میکنه؟
با سلام جند دفعه با۰۲۱۸۴۰۸۰ در هفته گذشته تماس گرفتم پس از ارتباط و۲۰ نفر انتظار تلفن قطع شدداده پردازی سامان مدیریت مشخصی ندارد خطوط بایداز طریق اینترنت پشتیبانی شودشرکت مذکور بسیار ضعیف وبی مسئولیت عمل کرده است واز کارش راضی وخونسرد است
همکاران خراسانی با آقای گاراژیان ۰۹۱۵۳۱۰۹۵۳۰ یا شماره شرکت مشهد ۸۷۶۴۳۱۲الی۱۹ یا تهران ۰۲۱-۸۴۳۴۵۴۲۲و۳۲۲ مسول شرکت سامان تماس و رفع مشکل را کنند
خب الان شنبه بازم بانک تا این لحظه قطعه یه راهکار بگین
جناب آقای اردکانی اگر الان به شما توهین کرده اند و اینجوری از کوره در رفتی چند ساله به طریق های مختلف به سردفتر ها توهین شده وداد میزنند
همکار سردفتر محترم با نام مستعار (سردفتر منتقد)قعطه غلط است باید مینوشتی قطعه
با سلام شماره تماسهای مدیرت وپشتیبانی سامان پاسخگو نمیباشد فرد مسئول در مشهد ساعت ۸.۵۰امروزپس از چند بار تماس گفت در ماموریت هستم فقط با پشتیبانی تماس بگیریدوبس
ستگاه پرداخت Pos شرکت سامان ]چندین روز است قطع است کسی پاسخگو نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دستگاه پرداخت Pos شرکت سامان چندین روز است قطع است کسی پاسخگو نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه شرکتی است که باهاش قرارداد بستند بانک ملی بهتر است.
شرکت سامان شرکت ضعیفی است باید حذف شود و بانکی دولتی و قویتر پشتیبان دفاتر شود
مشکل از شرکت سامان و۰۰۰نیست از بی کفایتی کانون سردفتران است که این همه بلا -با این درامد سرشار که عایدشان میشود- عایدمان میکند.از ماست که برماست
با سلام متاسفانه درسال جدید این چندمین باری است که دستگاه پوز با اختلال رویرو شده وعلاوه بر دست اندرکاران سامانه پرداخت مسئولین محترم کانون نیز تاکنون هیچ جواب و اقدام قانع کننده ای نداه اند و متمئنم که نخواهند داد!!! و بازهم این دفتریاران بیچاره اند که باید روزی صدبار جلوی ارباب رجوع کمر خم کنند و عذر خواهی کنند و البته موقع بازرسی هم بازرسان محترم یک طومار مفصل بخاطر عدم پرداخت به موقع تنظیم خواهند کرد!!! متاسفانه ازماست که برماست….
سوال
چرا مشکلات دفاتر اسناد رسمی که مستقیما با ارباب رجوع مربوط میشه به طور صحیح و دقیق و به موقع از طریق رسانه ها مطرح نمیشود ؟؟؟؟؟؟؟
یا سلام و تشکر.اگر تمام مشکلات حوزه سردفتری به سرعت و با جدیت پیگیری شوند؛جایی برای توهین و کم توجهی باقی نخواهد ماند.
دستگاه pos دفترخانه ها چند روز است قطع است کسی هم به فکر نیست باید با شرکت سامان دیگر قرارداد نبندند و پشتیبانی قویتری بیابند!
سامان برای همیشه برو برووووووووووووو و دیگر نیااااااااااا
خسته کردین همه رو از اتفاقای تکراری دائم یه چیزی کار نمیکنه . الانم که بخش ثبت احوال کار نمیکنه . با اینام صحبت کنین . شاید تا پایان روز جاری وصل بشه .
دریکی ازاطلاعیه های کانون مربوط به چندماه گذشته قرارشدازآذر۱۳۹۲ گرداخت حقوق اینترنتی شودودستگاه pos جمع شودچی شداین قول وقرارهاولا هرروزاسترس.
باسلام باید کانون محکم بایستد تابانک سامان ازاین چرخه پرداخت حذف شود ضمنا پیشتبانی بانک سامان درطی تماس تلفنی دستور فرمودند که از طریق بانک فیش پرداخت کنید این هم پاسخگویی !!!!
سلام همکاران عزیز
به اطلاع میرسانم :
۱-عزیزان اگه حرف خاصی ندارین لطفا از دوستان بابت اشتباهات املائی اشکال نگیرید برین دنبال مشکلات دیگه با اشتباه نوشتن قعطه یا قطعه دنیا به اخر نمیرسه..
۲-بنده قبض تلفنمم که به دستگاه pos سازمان وصل هست چند ماهی است که مبلغ بالا میاد پرینت گرفتم دیدم که شرکت سامان پرداخت دفاتر مشهد را به خط تلفن بجنوردوصل کردن بدون اجازه و هماهنگی با دفاتر و قبوض تلفن همینوطر بالا میاد
من اعتراض کردم شما هم برید پرینت بگیرید ببنیند اوضاع چطوریه .
ضمنا به بزرگواری خودتون از غلط املائی بنده چشم پوشی بفرمایید .یاعلی
با سلام امروز پانزدهم نیز دستگاه قطع است فیش های سازمان ثبت در شهرستانها قابل واریز بحساب بانک ملی هست با فیش مالیات نقل و انتقال اتومبیل چه کنیم ؟؟
با سلام
در استان فارس نیز چند روزی می شود که سامانه پرداخت کاملا قطع می باشد و تماس های مکرر نیز با شرکت پرداخت سامان با دهن کجی آنها روبرو بوده است.واقعا کلافه شده ایم
مسئولیت می توانند از طریق اتصال و بسترسازی لازم پرداخت هزینه های سند را در خود نرم افزار ثبت آنی تعبیه نمایند و به این مخصمه ای که ما سردفتران در ان گیر افتاده ایم برای همیشه پایان دهند.
فکر می کنم به شرکت پرداخت الکترونیک سامان بیش از اندازه ارفاق شده است و دیگر حتی اصلاح هم فایده ندارد.