iran flag

پخش سریال «برابر با اصل» از شنبه 17 آبان ماه در شبکه یک سیما

سریال «برابر با اصل» که با حمایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران ساخته شده است، از شنبه 17 آبان ماه ساعت 22:20در شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، داستان این سریال زندگی سردفتری را به تصویر می کشد که یک جاعل حرفه ای، به قصد انتقام از او به جعل اسناد می پردازد.

حسن جوهرچی نقش سردفتر و سیاوش طهورث نیز نقش جاعل حرفه ای فیلم را بازی می کند. فیلمبرداری این سریال در13 لوکیشن مختلف در استان تهران، گیلان و البرز تصویربرداری شده است و حدود 70 درصد از بازیگران این سریال حرفه ای بوده و سابقه حضور در تئاتر، سینما یا تلویزیون را داشته اند.

سید جلال الدین دری، کارگردان سریال "برابر اصل" در خصوص اینکه چگونه تجربه سردفتری اسنادرسمی در ساخت این سریال به کمک شما آمده است، گفت: من از هسته اولیه این کار حضور داشتم، از نویسندگی فیلمنامه تا کارگردانی و  اجرای آن و این به دلیل تخصصی بودن نوع کار در یک دفتر اسناد رسمی است. قطعا اگر کسی غیر از یک سردفتر اسنادرسمی قصد انجام چنین کاری را داشت نمی توانست نویسندگی این کار را انجام دهد چون به دلیل ناآشنایی نویسنده، درصد خطا در این نوع کارها بالا می رود. دوستان نویسنده ای هستند که بعضا با مسائل حوزه دفاتر اسنادرسمی ناآشنا هستند و تفاوتی بین بنگاه و دفتر اسنادرسمی یا دفتر ازدواج و طلاق قائل نیستند. در این راستا از آن جا که من خود یک سردفتر اسنادرسمی هستم از حوزه کار در یک دفترخانه آگاهی دارم و این امر در پیشبرد این سریال اعم از نویسندگی تا کارگردانی کمک شایانی به ساخت این مجموعه تلویزیونی داشته است.

سریال "برابر اصل" با حمایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران در راستای ترویج اهمیت سند رسمی و نمایش نحوه کار و فعالیت در دفاتر اسنادرسمی تولید شده است و از شنبه آینده 17 آبان در 13 قسمت 43 دقیقه ای  از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 حسن جوهرچی، روناک یونسی، سیاوش طهمورث، فرداد صفاجو، نفیسه روشن، حدیثه تهرانی، آزاده ریاضی، پریسا روشنی، سولماز حصاری، حسام نواب صفوی، حشمت آرمیده، مجتبی طهمورث و عمار تفتی از بازیگران این سریال هستند.

 عوامل تولید این سریال عبارتند از: سید جلال الدین دری نویسنده و کارگردان، مجتبی برهانی زاده مدیرتولید، مجید طرقی مدیرفیلمبرداری، محمد جواد یمقی مدیرصدابرداری، رابعه ملاحسینی طراح گریم، محمد صادقی طراح صحنه، رامین بهزادی مدیر تدارکات و امیرکوروش اعرابی عکاس.

بدون نظر
  1. بابک کلانی. دفتر اسنا د رسمی 219 اصفهان می گوید

    خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است. بی شک اعضای هیات مدیره ی تهران بسی شادمان خواهند شد و نزد خانواده ههاشان بر خود میبالند که نامشان در پایان تیتراژ در قسمت تشکرات درج می گردد. اما یک سوال ؟ ایشان منتخب همکاران تهران هستند نه کل کشور ! با چه مبنا و مجوز قانونی مبادرت به هزینه کرد ن ساخت سریال می کنند ؟ بدون شک سردفتران کشور به هیچ وجه اذن و رضایتی بر اینکار ندارند! خاصه اینکه اکثرا” به جهت وضع موجود شرمسار خانواده هاشان هستند .

  2. همکارشهرستانی می گوید

    واقعا جای تاسف است برای نویسنده این سریال چونکه راههای جدید کلاهبرداری وسرقت را آموزش میدهد زیرا که ۹۹/۵درصد مراجعه کنندگان دفاتراطلاعی ازتوکن سردفترنداشتند بهترنبود این موضوع بین کانون ودفاترواداره ثبت بصورت سری می ماند!!!!!

  3. ناشناس می گوید

    فقط راه کلاهبرداری را به کارمندان دفترخانه ومردم یاد میدهد به اندازه کافی بلد هستند دیگر نمی خواست کلاس اموزش بگذارند

  4. تقی زاده می گوید

    صدا و سیما برای آگاهی از مسایل حقوقی و ثبتی باید حق پخش پرداخت کند چطور در مورد فوتبال که فایده عمومی ندارد پول می دهند اینجا پول می گیرند !!!

  5. ناشناس می گوید

    در این سریال به جای این که راه های جعل و یاد بدن و کار کنان دفاتر رو پرو کنن بایستی مردم را ترغیب به تنظیم سندشان در دفاتر می کردن و مزایای تنظیم سند رسمی را به مردم ثابت می کردن نه این موصوع مسخره را کارکردانی می کردن با این همه هزینه خوب یعنی چی فیلمی باد ساخته می شد که ضمن سرمایه گذاری یه تبلیغی برای دفاتر می شد نه این موضوع واقعا اعضای کانون حسته نباشن

  6. ناشناس می گوید

    یهکارمند دفتر خانه اگه از اول تا زمان باز نشستگی هم کر کنه نمی تونه ۵۰۰۰۰۰۰۰ در بیاره خوب معلومه که با این پیشنهادات کم می یارن ضمن این که به مردم یاد می ده که از طریق کارکنان می تونن به خواسته شون برسن واقعا ما دیگه باید چه کار کنیم با این شغل پرا سترس

  7. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    با سلام
    ۱- همکاران کانون تهران میتوانند قبل از تشکیل شورای عالی یا اتحادیه سراسری کانونهای سردفتران ودفتریاران ازطریق مشارکت دادن کانونهای سراسری در تصمیمات کلان و کشوری بطور عملی کسب مشروعیت واختیار وتوزیع مسئولیت نمایند مانند مورد بیمه که اقدام هوشمندانه واقناع کننده ای هست
    ۲- درمورد سریال کپی برابر اصل به نظر حقیر صرف نظر از اغلاط فاحش موجود در فیلمنامه سریال اثاراموزشی بسیارمثبتی در جامعه بجای خواهد گذاشت وقسمت کوچکی از خلاءعظیم موجود را پر خواهد نمود

  8. بابک کلانی. دفتر اسنا د رسمی 219 اصفهان می گوید

    به نظر می رسد مرقومه ی آقای کلانی و….. کمی از جاده ی انصاف دور باشد – فراموش نمی شود که صدا و سیما زمانی در فیلم ها برای نشان دادن سردفتر یک پیر مرد متمول محتضر را نشان می داد که برای انتقال مال و اموالش سردفتری را دفتر به دست در منزلش به حضور می پذیرفت و سردفتر پس از تنظیم سند و گرفتن امضا دوباره دفتر به دست از صحنه خارج می شد و مردم هم واقعا چنین برداشتی را پیدا می کردند چون صدا و سیما یک رسانه ی فراگیر است و مردم وقایع یک فیلم را واقعی می پندارند حال در این فیلم می شود گفت به شناخت سردفتر و نوع خدمتی که به مردم می رساند کمک شده است هر چند در حوزه های دیگر چون خدمات درمانی هم باید کاری فراتر انجام داد و به نظر می رسد ما در استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی باید بیش از دیگر استان ها به جای فقط انتقاد به ارایه ی راهکار و پیشنهاد علمی بر اساس تحقیق اقدام کنیم. موفق و پیروز باشید ….این جمله خطاب به بنده مرقوم گردیده است!!!!

  9. بابک کلانی. دفتر اسنا د رسمی 219 اصفهان می گوید

    برای دیدن جوابیه به سایت کانون سردفتران اصفهان .خبر مشابه در مورد سریال مراجعه فرمایید!

  10. ناشناس می گوید

    اعضای هیات مدیره کانون دست مریزاد.آیا نحوه برخورد دستگاه قضا با سران دفاتر تا این حد دوستانه است بنظر چنین نمی نمایدودر مواقعی که سردفتردر معرض اتهام قرار می گیردچنانچه شاکی و مدعی خصوصی ببخشدثبت ودستگاه قضاقصد ازهستی ساقط کردن سردفتررامی نمایندوسردفتر هیچگونه حمایت حقوقی وقضایی نداردونوبت به جایی رسیدکه عوام الناس یقه سردفتر راجمع کنندکه اینهم به مردم شریف آموزش داده شد. عزت مستدام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.