iran flag

تسلیت به همکار

 

taslit2

 


انا لله وانا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم که همکار ارجمند و گرامیمان سرکار جناب آقای محمد هادی قاسمی راد سردفتر محترم دفترخانه 11 کاشمر سوگوار از دست دادن برادر خود 
می باشند ، این مصیبت را به ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان طلب صبر و شکیبایی برای همکار عزیزمان و خانواده مجترمشان و غفران و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت داریم.                                                                                                                                                              

                       روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

 

 

 

 

 

 

۲۲ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر48 مشهد می گوید

    همکار محترم جناب آقای قاسمی راد مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده محترم و غفران و مغفرت الهی و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.

  2. ساکت می گوید

    انا لله و اناالیه راجعون

    همکار محترم جناب آقای قاسمی راد درگذشت اخوی گرامی تون رو خدمت شما و سایر بازماندگان گرامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای جنابعالی صبر و اجر و برای روح آن مرحوم مغفرت و آمرزش آرزو میکنم

  3. احمدی . 25 کاشمر می گوید

    همکار محترم جناب اقای قاسمی راد مصیبت وارده را به شما وسایر بیوت به سوگ نشسته  تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند برای شما صبر و برای ان مرحوم علو درجات مسئلت داریم .

  4. حسین زاده سردفتر 30 مشهد می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را صمیمانه به شما و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت رحمت الهی و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.

  5. جامعه سردفتران و دفتر ياران كاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب اقای قاسمی راد فوت و در گذشت برادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینماییم و از خداوند منان رحمت و مغفرت برای ان عزیز از دست رفته و برای شما صبر جزیل ارزومندیم ما را در غم خود شریک بدانید

  6. محمد صادق اله دادي سردفتر اسناد رسمي 30 كاشمر می گوید

    انالله و انا الیه راجعون همکار محترم اقای قاسمی راد در گذشت برادر گرامیتان را تسلیت عرض مینمایم من را در غم خود شریک بدانید

  7. صفویان سردفتر 214 مشهد می گوید

    همکار محترم جناب آقای قاسمی راد درگذشت برادر گرامیتان را خدمت شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای جنابعالی صبر و اجر و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش مسئلت دارم.

  8. سردفتر و پرسنل دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    دوست و همکار عزیز آقای محمدهادی قاسمی راد سردفتر محترم اسناد رسمی ۱۱ کاشمر  این غم بزرگ را به حضرت عالی و خانوداه های محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و جزای جزیل از یکتای بی همتا مسئلت داریم . ما نیز در این با شما شریک وسهم هستیم . 

  9. سردفتر و پرسنل دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. درگذشت برادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

  10. محمد زارعی سردفتر44 خلیل آباد کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب آقای محمد هادی قاسمی راد مصیبت وارده را به شماوخانواده محترمتان تسلیت عرض میتمایم بقای عمر و سلامتی شماوخانواده محترمتان را از خداوند منان آرزومندم ما را در غم خود شریک بدانید

  11. عربشاهی سردفتر 2 کاشمر می گوید

    دوست وهمکار گرامی فوت و درگذشت برادر گرامیتان را به شما تسلیت عرض مینمایم واز درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر وآرامش خاطر مسئلت مینمایم.انشالله آن مرحوم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرد.مارا در غم خود شریک بدانید.

  12. حامد مهجور می گوید

    دوست و همکار گرامی جناب آقای محمدهادی قاسمی راد مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.مرا در غم خود شریک بدانید.

  13. سردفتر و دفتریار دفتر اسناد رسمی 155 مشهد می گوید

    همکار گرامی مصیبت وارده را خدمت حضرتعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانیم

  14. سر دفتر و كاركنان دفتر 18 كاشمر می گوید

    همکار گرامی جنای آقای قاسمی راد بر مشیت الهی جزء صبر راهی نیست.ضایعه اسف بار فقدان برادر عزیزتان را صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برایتان در پیشگاه خداوند صبر جزیل مسالت داریم.

  15. شریعت جعفری سردفتر3 کاشمر می گوید

    همکار گرامی جناب آقای قاسمی راد مصیبت وارده را به شماوخانواده محترمتان تسلیت عرض میتمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما وسایر بازماندگان صبر و برای آن مرحوم مغفرت مسئلت دارم ما را در غم خود شریک بدانید

  16. کاظم جهانی سردفتر7تربت حیدریه می گوید

    همکارگرامی مصیبت وارده رابه شماوخانواده محترم تسلیت عرض مینمایم وازخدوندمنان برای ان مرحوم طلب مغفرت وامرزش مینمایم

  17. حامدحسینی دفتر 43 کاشمر می گوید

    دوست عزیز جناب آقای قاسمی راد این مصیبت بزرگ را به حضرت عالی تسلیت عرض نموده و سلامتی وطول عمر شما را از خداوند منان خواهانم من نیز در این غم بزرگ با شما شریک وسهیم هستم .

  18. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول دفتر 43 کاشمر می گوید

    جناب اقای قاسمی راد دوست و همکار محترم مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شما و خانواده محترم ارزوی صبر و بردباری دارم.

  19. سید حسن حسینی می گوید

    جناب اقای قاسمی راد استاد گرامی دوست و همکار محترم مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شما و خانواده محترم ارزوی صبر و بردباری دارم.

  20. سید حسن حسینی می گوید

    جناب اقای قاسمی راد استاد گرامی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و برایتان ارزوی صبر و بردباری دارم.

  21. شریعتی ۲۶ کوهسرخ می گوید

    همکار محترم جناب آقای قاسمی راد مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شما و سایر بازماندگان صبر و برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی را خواهانم ما را در غم خود شریک بدانید.

  22. سید حمید رضا حسینی دفتریار اول دفتر 43 کاشمر می گوید

    جناب قاسمی راد مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض میکنم.با ارزوی صبر و شکیبائی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.