iran flag

کارگروه همایشِ سند رسمی

🖌🖌 در کارگروه همایشِ سند رسمی مطرح شد .

 

🖌🖌 کلیه صاحبان قلم ، دانشجویان ، وکلا ، قضات ، سردفتران ، دفتریاران و کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک می توانند تا مورخه ۱۳۹۸/۸/۸ آثار خود راجع به موضوعات ۱۸ گانه را به دبیرخانه همایش ارائه نمایند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در کارگروه برگزاری همایش سند رسمی در جلسه ای که در مورخه ۱۳۹۸/۷/۳ با حضور اعضا هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و برخی همکاران سردفتر و دفتریار برگزار شد ، به اهمیت سند رسمی و نقش آن در امنیت روانی مردم راجع به اموال و مالکیت شان اشاره نمود و افزود سند رسمی به عنوان نماد اعتماد عمومی ، اعتبار حقوقی و اعتقاد حرفه ای است و این ۳ اصل می بایست توسط اصحاب قلم به جامعه حقوقی و مردم معرفی شود. به همین منظور تصمیم گرفتیم برای اولین بار در سراسر کشور همایشی با موضوعات مرتبط با سند رسمی را در جوار مضجع شریف و نورانی امام رضا ( ع) برگزار نماییم .
مقالات برتر در مجلات علمی پژوهشی و ISI منتشر خواهد شد.
دکتر محمدعلی عزتی یکی از اعضا کارگروه همایش سند رسمی تاکید نمود در صدد هستیم جهت ثبت امتیاز علمی مقالاتِ ارائه شده نسبت به اخذ مجوزهای لازم از جمله تعیین یک نفر دانشیار به عنوان دبیر علمی همایش اقدام نماییم .
بدیهی است چنانچه موفق به اخذ مجوزهای لازم شویم صرف ارائه مقاله به همایش دارای امتیاز و ارزش علمی بوده و برای عزیزانی که قصد تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری داشته یا در مقطع کارشناسی ارشد قصد بهره مندی از ۲ نمره ی ارائه مقاله در زمان دفاع از پایان نامه را دارند ، کمک شایانی خواهد نمود .
در خاتمه جهت برگزاری باشکوه این همایش سایر اعضا کارگروه نسبت به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات مربوطه اقدام نمودند.
موضوعات ۱۸ گانه جهت تهیه مقالات علمی به شرح مندرج در فراخوان همایش بوده و علاقه مندان تا هشتم آبان ماه می توانند علاوه بر مقاله نسبت به ارائه ” فیلم کوتاه ” خاطره ” عکس” و کاریکاتور” به دبیرخانه همایش واقع در مشهد تقاطع خیام و ارشاد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی اقدام نمایند.
sapp.ir/khorasannotari

صفحه اصلی

⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜️

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.