iran flag

سامانه ثبت نام همایش ششم دی ماه

🌺به نام آنکه هستی نام از و یافت

🌺فلک جنبش زمین آرام از و یافت

🍁امسال نیز به مانند چهار سال گذشته و در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره محترم کانون سردفتران و دفتریاران در برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز دفاتر اسناد رسمی، بدین وسیله از شما همکاران گران قدر؛ سردفتران و دفتریاران ” استان خراسان رضوی” جهت شرکت در همایش گرامی داشت روز دفاتر اسناد رسمی دعوت به عمل می‌آید.

✅جهت اطلاع همکاران گرامی، سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی تاریخ، نحوه حضور در همایش و اهم موارد به استحضار می‌رسد:

1-پنجمین همایش گرامی‌داشت روز دفاتر اسناد رسمی روز پنج شنبه 1398/10/5 از ساعت 17 در محل برج سپید به آدرس: مشهد رضاشهر – بین خاقانی 8 و 10 برگزار می شود.

2- امسال نیز شایسته است، حداکثر تا تاریخ 1398/10/04 با ورود به آدرس اینترنتی:

cart.khorasannotary.ir

ثبت نام نموده، کارت ورود الکترونیکی خود را دریافت دارید.

3- سردفتران و دفتریاران گرامی از آوردن همراه، جدا خودداری فرمایند.

4- هماهنگی های لازم جهت استفاده همکاران از پارکینگ برج (به صورت رایگان) انجام شده است. با توجه به محدود بودن ظرفیت پارکینگ و در راستای ارائه خدمات بهتر در زمان ورود به شما عزیزان در خواست میشود یک ساعت قبل از آغاز همایش، به تدریج در محل برج حاضر شده تا ضمن مدیریت ورود به مجموعه، برنامه ها در ساعات مقرر انجام شود.

✅خواهشمند است جهت تدارک بهتر در پذیرایی و شام، ثبت نام الکترونیکی خود را تا دریافت کارت ورود تکمیل نموده و کارت صادره را به همراه کارت شناسانی در زمان ورود به تیم حراست ارائه فرمایید.

تلفن تماس جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص ثبت نام و دریافت کارت :
کانون: ۳۸۴۵۹۰۰۴ داخلی ۲ 📞
آقای غلامی : ۰۹۱۵۵۵۸۹۴۸۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.