iran flag

اطلاعیه مهم و فوری در خصوص نتایج تعطیلی دفاتر

💐 با سلام خدمت همکاران محترم سردفتران و دفتریاران معزز.
به استحضار می رسانم پیرو پیگیری های انجام شده جهت تعطیلی دفاتر تا پانزدهم فروردین نتایج زیر حاصل شد؛
۱. با مقامات محترم ثبتی در سازمان و اداره کل مذاکراتی انجام شد و گرچه مقامات محترم سازمان اعلام می کردند که در این مورد به ادارات کل تفویض اختیار شده است؛ اما از آنجا که تفویض اختیار اعلام شده حسب اظهار، کتبی نبوده و ابهاماتی داشته است لذا ادارات کل هم هرگونه تصمیمی را منوط به اعلام سازمان دانستند.
۲. از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا مستقر در استانداری خراسان پیگیری و مکاتبه گردید و اعضای ستاد به صورت حضوری مجاب شدند که دفاتراسناد رسمی تعطیل شوند اما به جهت عدم حضور استاندار محترم در جلسه، تصمیم‌ گیری نهایی را به فردا موکول کردند.
۳. طی تماس تلفنی که با آقای عظیمیان نایب رئیس محترم کانون تهران انجام شد اعلام نمودند فردا با مقامات محترم در سازمان ثبت دیدار خواهند داشت و چنانچه تصمیمی اتخاذ شود اعلام خواهد شد.
۴. به نظر کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی همکاران عزیز بارعایت اولویت سلامتی سردفتران و دفتریاران و کارکنان شریف دفاتر اسناد رسمی فردا سه شنبه پنجم فروردین را با حداقل کارکنان پاسخگویی نموده و به نحوی که مراجعین سرگردان نشوند به صورت تلفنی یا حضوری مدیریت نمایند.
۴. چنانچه تصمیم مقامات محترم بر تعطیلی بود که خواسته غالب همکاران برآورده شده است و اگر نظر بر تعطیلی نبود همکاران به نحوی که صلاح می دانند تا پانزدهم فروردین به صورت تلفنی و یا با حداقل نیرو ها ویا به صورت کشیک کاری پاسخگویی و اداره نمایند.

همکاران محترم میتوانند از طریق اتوماسیون اداری کانون نسبت به انجام کلیه امور خود اقدام نمایند و از مراجعه جضوری به کانون خودداری نمایند.

🌐 https://t.me/kanonkhorasan

🌐 https://www.khorasannotary.ir
⚜روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.